esmaspäev, 13. juuni 2011

Uus kiiver

Vot sihuke. Lazer.  300 oirot. See pidada olema hea, sest  selle sisemisi polstreid saab vahetada, et  kui pea kasvab, saab väiksemad polstrid panna. Uue kiivri ostmisel pidid nad seda hoolega  pähe passitama - ei ole nii, et  ükskõik milline. Peakujuga  peab sobima, prillidega peab sobima ja  kaelatoega peab sobima. Kasvamise ruumi mõõdetakse kukla pealt: kui näpud kiivri alt servast kukla tagant sisse mahuvad, on piisav kasvuvaru. Posti teel seda seega  osta ei soovitata.

Lazeri firma pidi juba  kraad profim olema kui Pärtli eelmine, O'neali kiiver. Lazerist veel profimad kiivrid olevat Arai  ja Shoei - neid peetakse kõige  kõvemateks. Need on kõige kallimad ka. Selleks ajaks ma pean siis vist tööle tagasi minema, kui järgmist kiivirit vaja läheb  :) Muide, kiivritel on "parim enne" kuupäev. Lähevad nad  hapuks või hallitama...ei mina tea, võibolla  mikromõrad vms. Tähtsatel võistlustel  ei lasta  vana kiivriga rajalegi.

Mina oleks valinud riietega  sobivamad värvid  - musta ja punasega. Aga kesse mind siis nii tähtsa asja  juurde kraaksuma laseb! See valge-roheline on ka ilus, nooruslik, aga nüüd  on vaja järgmised riided siis sobivat tooni osta. Täpselt nagu mul: ostan kingad,  vaja sobivat värvi kotti ja  vastupidi.  Edevuse laat, ma  ütlen!!

 Kui  kobakas koju toodi, nõudis Pärtel seda pähe ja läks joonelt peegli ette kekutama ja laulu lööma: "ÕU JEESSS, BEIBE, KIISS MIIIS BEIBE!"

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar