teisipäev, 17. mai 2011

Moto-lingvistika

Noniii, lugupeetavad, kes teab mis need on? Muinas-aare varasemast raua-ajast?
Pärtli tsikli piduriklotsid.

Need on sama õhukesed nagu joonlaud.No annab ikka otsida ebasobivamat keelelist seost! KLOTS teatavasti on ju  umbes nagu legoklots. Või siis selline puust  kuubik, kus on  tähed ja numbrid peal. Aga sellised metallist liistakad on  siis selles distsipliinis "klotsid". No jumal nendega.

Tähtis fakt, mida ma ei teadnud, on see et need elukad kuluvad. Ja kiiresti.  Ma arvan, et tanelleokitel kulub neid samapalju kui piima ja leiba, nii et iga kord poodi minnes on ostunimekirjas "piim, piduriklots, sai, kohuke....".

Kui kellelgi  tuleb tahtmine neid endale soetada, siis  tuleb olla teadlik, et  mõnest kohast  saab 29 euroga, aga  teisest kohast, isegi 20nega. Päris suur investeering. Ma mõtlen, et ma teen neist kõrvarõngad. Aga kaelakee jaoks kulub neid rohkem ja kulu läheb liiga  suureks. Mismoodi nad  mingis tsiklis peaks oma kasutust leidma, seda ma veel ei tea. Aga võibolla see polegi nii oluline. Kui juba nimetusega on nii mööda pandud, vaevalt nende funktsioongi päris  selge on...

3 kommentaari:

  1. Väga lahe lugemine ! Kristi

    VastaKustuta
  2. Tore,tore!
    Vanaema

    VastaKustuta
  3. Kaelakee materjal peaks ühe hooajaga kogunema küll.

    VastaKustuta