kolmapäev, 4. mai 2011

Pitt ja mitte-pitt

Ma kohe pean jagama oma äsjast avastust!
Tuleb välja, et lisaks selle, et krossitsiklid jagunevad kuubikute järgi (muidugi ei tea ma päris täpselt, mida see 50kuubikuline täpselt tähendab ja minu meelest võiks neid mõõta kasvõi  rõngastes või kummikutes, kui on vaja näidata et  üks on ägedam kui teine...).  No et lisaks kuubikutele on asi ka  lihtsalt SUURUSES (nagu meestel ikka, eks).

Et väiksed poisid sõidavad väikse tsikliga, see on OK. Aga, mõned suured mehed sõidavad ka väikse tsikliga. Ja siis  ei ole see OK, vaid  Pitbike (loe:pittbaik).
Ja mis on Pitbike ja tavalise krossika vahe? No  ei ole nii nagu arvutil megabitt ja kilobait!! Ahhaaa - Pitbike on LIHTSALT  VÄIKE ratas suurtele inimestele. No ongi väiksema  kujuga, väiksemate ratastega.

Ma tükk aega ikka nuputasin, et miks siis mõned sõidavad väiksega, et mingi vahe ikka peab ju olema. Kas kiirem või kergem, või lihtsam või vaiksem või ilusam või... Aga see pidada olema selline asi, et no ütleme et suur mees sõidab lihtsalt väikse rattaga! Nagu autodel - et  suur mees sõidab Suure Mersuga või siis et seesama suur mees sõidab Miniga. Ja vat nendel minidel on omad Pitbike  klassid võistlustel.  Ja omad austajad. Ja Pitbike saab rentida Juuliku siserajal. Vat läheks kohe ja prooviks ära, et mis tähendab siis pitt või mitte-pitt!

Aga lastele ei ole Pitte. Lastele on ikka YamahaPW. Ja ässadel pole pitte. Ässad sõidavad ikka selliste ratastega nagu Pärtel. Või siis natuke suurematega....
Õiged staarid teevad ikka kaamerale silma, ratta suurus ei loe!


Ma kahjuks ma ei leia ühtegi head  vabavara pilti, et Pitbike näidata. Kui kellelgi on ja raatsib jagada, siis võib lahkesti mulle siia saata (kaari.kiitsak@gmail.com)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar