pühapäev, 16. veebruar 2014

Motokrossivaimus

See, et  Pärtlit võistlusrajal kuigi palju  näha pole ja sõidutrennid pole  kuigi regulaarsed, ei tähenda, et meil siis nüüd selles osas rahu majas oleks. Kaugeltki mitte. Kui päris asualt tõele näkku vaadata, siis pole mu elukeses tundigi kui  va  motokross reaalsusesse ei tungiks.

Mu päevad koosnevad:

  • Playstationi mängu  MX vs ATV Alive taustamürast
  • Jala all tolgendavatest mängutsiklitest
  • Kiivritest, krossisaabastest ja krossiprillidest elutoas, voodis, diivanil…
  • Motokrossiajakirjadest vetsus 
  • Kalendrisse motokrossitrennide sobitamisest (Hannese töö ehk iganädalased trennid lastega peavad klappima minu kooli, töö  ja eraeluga, et keegi meie endi lapsi valvaks)
  • Motokrossimängude bookmarksidest mu arvutis
  • Igapäevasest  Motokrossipisiku  PR ja  turundusnõustamisest 
  • Ostunimekirjadest,  alates  uutest matkatoolidest kuni  veelgi uuemate krossiprillideni
  • Valikutest, milliseid  krossiriideid tellida 
  • Medalite ja karikate klirinast õhtuti. Ja siis kui  maja pesumasinast väriseb
  • Youtube videotest, mida   ma pean KOHE vaatama, sest keegi  äge tegi jälle  backflippi või mingit muud  hullust
  • FB  postitustest, kus keegi tuttav  või tuttava tuttava laps  või superstaar motokrossi "auhinnaks" mõne kehaosa kipsi  on saanud 
  • Motokrossipisiku  kleepekast, mis  vaatab mulle vastu mu sibulapurgilt,  piiatsitopsilt jne
  • Arutelust mida teha väikseksjäänud krossiriietega  (mina tahan lahti saada,  Pärtel  tahab mälestuseks hoida, Priidu tahab endale…)
  • Spordipsühholoogia ja motivatsiooni ja  spordipedagoogika raamatutest  minu  öökapil,  aknalaual, söögilaual (sest Hannes tudeerib neid söögi alla  ja peale)…
  • ajamõistetest:  poisid trenni  planeerimas, poisid trenni minemas, poisid trennis (=tuba tühi), poisid trennist POLE VEEL  tulnud,  poisid trennist tulnud…Hannes  lastesõite planeerimas, Hannes lastesõite tegemas, Hannes lastesõite kajastamas…. Sõmerpallu minemas, Sõmerpalus  lastehommikut tegemas, Sõmerpalust tulemas….Priidu tsiklit lunimas, Priidu tsikliga mängimas, Priidu  tsiklit loopimas, Priidu põder-tsiklil jne. Nende valikute vahel võin valida, kui vaja vastata: mis teil toimub. Ja need asjad on mu elus IGA  päev, liialdusteta. 





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar