laupäev, 15. oktoober 2011

Motomehel mure

Vaatame AK uudiseid. Unine hääl teki alt:

"Emme, kas sul on seda... ämmm...spordi numbrit...?
Ma tahaks, et sa helistaks ja küsiks, miks nad krossist ülde ei räägi...et kui sa saaks  kirjutada neile ... et spordiuudistes võiks ikka krossist ka olla uudiseid..."

Kui vaid oskaks aidada, väike laps - mure suur :(

ERR Sporti jõuab paraku enamasti vaid siiski Tanel Leoki uudiseid. Asi seegi, eks nemad peavad ka ju omad asjad barlanksis pidama.  Motokrossi kajastab ka jõudumööda Ruudulipu portaal. Nagu ma aru saan, on neil ka  üks  raadiosaade ja üks telesaade, mis motospordi temaatikat kajastab. Aga noh, portaali ja saateid trehvab juba niikuinii ainult  asjahuviline, kes on ilmselt suurimad pommuudised juba enne kuskilt mujaltki kätte saanud. Massidele tutvustamiseks on ikka päevauudistes kajastatul mingi mõju. Enamus mu tuttavatest ei tee mingit vahet, kas mu poiss sõidab motokrossi või rallit (ma isegi ei viitsi parandada enam kui jutukäigus mu "rallimeest" tervitatakse). Aga ma usun, et on nii mõnigi teine spordiala, mille fännid vähese kajastuse tõttu kibedaid pisaraid peavad neelama.... näiteks Eesti ping-pongi-ässad on vist täitsa kurvad.

Kõigi maade Rõhutud Spordialade Fännid, ühinegem!! :)

1 kommentaar:

  1. Ma olen veendudnud, et ühel päeval kui Pärtel on pisut vanem ja kogenum ning veelgi tublim kõlab nimi "Pärtel Prikk" AK Spordiuudistes. Edu Pärtlile! Kannatust ja jõudud taustatiimile.

    VastaKustuta