esmaspäev, 31. jaanuar 2011

Litsents


 
Varem ma ei teadnudki, et on vaja  mingisugust litsentsi võistlemiseks. Ja stardimaksudest polnud ma kuulnudki - ma arvasin, et võistluste korraldajad maksavad neile, kes  sinna  rahva meelt lahutama tulevad...;)

Aga  tegelikult on nii, et iga mats, kes tsikli saab, ei tohi ikkagi koos "proffidega" stardijoonele  ronida. Igaks võistluseks  on vaja  litsentsi. Kui  sa oled algaja  ja ei tea, kui palju sa üldse võistelda tahad, siis on olemas  ühekordne litsents. See tuleb  teatud summa eest lunastada ja see asutus, kes seda annab on Eesti Motospordi Föderatsioon. Aga kes on kindel, et tahab  ühe hooaja ( s.o. kevadest sügiseni) mitmel võistlusel  osaleda, võiks teha  hinnalt soodsama aastase litsentsi. Sisuliselt on see  avaldus EMFile, seda saab arvutist välja printida, allkirjastada ja vajalikule aadressile ära viia.  Ja see tähendab seda, et nemad teavad, kes võistlevad, ja et  võistlejate on kindlustus ja ema-isa ka teavad sellest plaanist. 

Sinna litsentsi avaldusele on vaja ka klubi esindaja allkirja. Mis on mu meelest nats imelik, sest  võibolla ma ei tahagi kuskil klubis olla, vaid oma telgiga üksi, nö üksikkandidaat olla, mitte erakonda kuuluda....Aga no igatahes, meil on poistel Red Moto klubiga hea klapp, mulle meeldib ka nende telk ja  Pärtel on nagu selle klubi liige. Ja sealt siis keegi ninamees  pani oma allkirja Pärtli  litsentsi taotlusele ka peale.
Pärtli esimene võistlus oli ühekordse litsentsiga, aga  nüüd Laitse  sõidu eel  sai aastane litsents tehtud. See on selline  kena kaart, nagu kliendikaart,  mis mahub rahakotti :) Avalduse viimisest  litsentsi saamiseni läks umbes 1 nädal.

Lisaks litsentsile peab olema  igal võistlejal muidugi number. Kuidas see saadakse... selle ma  uurin teinekord järgi. Meil see igatahes kuidagi tekkis,  ja   eelmisel aasta sügisel poisid kleepisid uhkesti numbri 23 tsiklile peale.  Tsiklit pestes  tuleb lõpuks see number muidugi maha. Nii et  sellel talvel tuli teha natuke lõikamise ja kleepimise tööd ja  voila! uus  number 23 hiilgas  uhkesti! Tegelt tehakse neid numbreid mingite plaatide peale, aga me pole selleni veel jõudnud. Küll jõuab, ega  me ju nii profid ka pole veel!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar